OUR METHOLOGY

STUDENT ORIENTED TEACHING

Class1
class2

Οι δυο φωτογραφίες απεικονίζουν τις κραυγαλέες διαφορές μεταξύ δασκαλοκεντρικής και μαθητοκεντρικής τάξης. Στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται από τον τρόπο που κάθονται και κοιτούν το δάσκαλο ότι οι μαθητές είναι υποταγμένοι στην αυθεντία του, και Κύριος οίδε αν παρακολουθούν πραγματικά το μάθημα, ενώ στη δεύτερη, η γλώσσα του σώματος είναι τελείως διαφορετική: τα παιδιά συνεργάζονται, δεν βλέπουν ο ένας την πλάτη του άλλου και είναι απορροφημένα από το μάθημα χωρίς να πειθαναγκάζονται από την παρουσία του δασκάλου.

Όμως στη μαθητοκεντρική τάξη ο δάσκαλος δεν είναι καθόλου απών. Παρακολουθεί, ρυθμίζει, μανουβράρει, επεμβαίνει για να αλλάξει κατεύθυνση όταν το μάθημα ξεφεύγει, καταγράφει τις ανάγκες των μαθητών για να τις προσθέσει στη διδακτέα ύλη του επόμενου μαθήματος. Και οι μαθητές μαθαίνουν συνεργατικά και διαδραστικά. Αν σκεφτεί κανείς ότι το μάθημα της ξένης γλώσσας δεν είναι δεκάδες μηχανιστικών ασκήσεων αλλά επικοινωνία προφορική , πάνω σε θέματα της καθημερινής ζωής και εμπειρίας των μαθητών, τότε η μαθητοκεντρική τάξη έχει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Το KESC εδώ και πολλά χρόνια στα πλαίσια των μεθοδολογικών του αλλαγών έχει στραφεί στη μαθητοκεντρική διδασκαλία και τα αποτελέσματά μας μας δικαιώνουν. Κάθε χρόνο έχουμε πολύ υψηλά ποσοστά επιτυχίας στις εξετάσεις πιστοποίησης της γλώσσας (από 80% μέχρι και 100%) και κυρίως οι μαθητές μας μαθαίνουν πολύ καλά την αγγλική γλώσσα.